Sommarlov!

Så ÄNTLIGEN ligger sista delen av Edward uppe. Om jag får säga det själv så tycker jag den tog sig mot slutet! =)
Nu är det som sagt sommar också och då tänkte jag faktiskt låta bloggen ta lite sommarlov. Jag har inte riktigt tid att skriva då jag dels tänkte ägna tid ute i solen och dels just nu läser en sommarkurs om Vampyrer på högskolan! Så jag har lite att stå i. Dessutom tänkte jag fila lite på nya noveller så jag kan lägga in till hösten.
Så räkna inte med några nya inlägg för min del förrän efter vecka 34!
Under tiden får ni jättegärna skicka in egna noveller eller dikter och såklart flera förslag på ämnen jag kan skriva om. Eller så stänger ni helt enkelt av datorn och går ut i solen, tänk på hur lång vinterna var och snart är den här igen så passa på att njut!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0