IQ FISKMÅS

Det är många som skriver in frågor om vilka noveller jag ska fortsätta skriva på o dyl i kommentarerna. Jag skulle gärna vilja svara er men jag vet inte riktigt hur man gör. Jag har gjort så att jag kommenterat mina egna noveller och därigenom svarat men är det rätt?
Jag är verkligen IQ Fiskmås när det gäller bloggande och datorer.
Kan någon vara så vänlig och förklara hur man gör! =)

Eller ska jag ha en sån där frågestund som jag har sett på en massa andra bloggar?
Så kan jag ju svara på alla frågor på en gång!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar helt seriöst dina noveller:D jag skulle gärna vilja läsa vidar på becky den är oerhört bra och jag fastnade direkt:D

2010-02-01 @ 19:26:51
Postat av: Anna W

Fortsätt på Robsten novellerna tkr jag :D



Jag älskar dom! Synd att de inte är sanna O;

2010-02-01 @ 21:11:26
URL: http://roblovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0