Nej....

jag har inte lagt ner sidan eller något sådant. Mitt huvud har bara varit så fullt med snor att där inte fått plats någon fantasi. Men nu mår jag lite bättre och knåpat ihop första delen på en novell som jag förhoppningsvis kan skriva in ikväll. Puh! Känns bra att äntligen vara igång att skriva lite igen.
Men min inbjudan att skicka in era egna noveller till mig står naturligtvis fortfarande kvar! Tycker det är jättekul att läsa andras noveller!

Nu ska jag hem och kolla i brevlådan om det ligger någon liten lapp där. I morgon släpps ju New Moon på dvd och jag har beställt den fetaste boxen med flest extramaterial! Japp, jag är Twilight nörd ut i fingerspetsarna!!
I morgon blir det Twilightmarathon med grannen, då ska vi minsann sitta där i soffan och tråna!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0