Diggar statistiken just nu!

Det är så himla trevligt att titta in på den här sidan just nu. Många bra och trevliga kommentarer och massa massa besökare! Me like!
Många vill ha en fortsättning på Rollen verkar det som och en sorts fortsättning är det väl med Officiell Kärlek. Men sen blir det svårt tycker jag. De får varandra och sen? Jag skulle ju kunna skriva om slutet på Rollen. Dra ut på det lite mer. Vi får väl se om jag gör något sådant.
Jag ser den här bloggen lite som ett experiment. Jag är ganska så ny på att skriva noveller, eller jag skrev mycket när jag var yngre (kanske lägger ut något tidigt allster någon gång) men sen slutade jag skriva i säkert över 10 år, (ja jag är så gammal =S )!
Nu när jag börjat igen känner jag mig mer inspirerad än någonsin samtidigt som jag inser att jag gör massor av fel. Som till exempel avslutar novellerna för snabbt. Jag har så många i huvudet att jag bara vill skriva nya hela tiden och då kanske jag inte tar mig tid med varje novell så mycket som jag borde göra.
Sen vill jag ju hålla bloggen vid liv så mycket som möjligt och lägga ut nytt så ofta som möjligt.
Men jag ska försöka bli mer noggrann med mitt skrivande. Min dröm är ju trots allt en bok och efter att ha läst alla härliga kommentarer börjar jag faktiskt tro att det kanske kan bli mer än en dröm en vacker dag!
Två stycken låttexter har jag fått förslag på nu som jag genast ska börja analysera å se om jag kan skriva någon liten historia runt dem, eller så har jag ju ungefär 5 andra noveller som jag börjat på så vi får väl se vilken av dem som hamnar på bloggen först!

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0