Min bror

Tänkte passa på att dela med mig av min lillebrors talang lite också.
Han är musiker. Spelar gitarr och sjunger så flickorna gråter! =)
Han är också growlare i ett typ heavy metal band om ni är nyfikna hur det låter så
besök gärna hemsidan här: www.headstone1.com

Men så skriver han också låttexter som man ju nästan kan säga är poesi.
När hans son Alvin döptes så skrev han en jättefin text som han sedan sjöng
och spelade i kyrkan. Inte ett öga var torrt det kan jag lova!!

Här är den:  ALVINS SÅNG

jag ser en ängel men varför är den här

jag tror jag drömmer men ändå står jag där

jag har nog längtat på allt som jag kan få

men allt som gills är att få den man kan nå

 

och vad du än få för dig nu och

även om du gör små hyss ibland

så älskar jag dig så

om du springer bort och gömmer dig och stannar där tills

jag ringt 112

så älskar jag dig så

försöker nu att förstå mig alvin även om jag låter arg ibland

så älskar jag dig så

för vad du än får för dig nu och

även om du gör små hyss ibland

så älskar jag dig så

 

du ritar bilder som du ger till mig ibland

jag ler och säger titta vad du kan

du är min himmel där allting är så bra

du är min sommar där jag kan vara glad

 

 

och vad du än få för dig nu och

även om du gör små hyss ibland

så älskar jag dig så

om du springer bort och gömmer dig och stannar där tills

jag ringt 112

så älskar jag dig så

försöker nu att förstå mig alvin även om jag låter arg ibland

så älskar jag dig så

för vad du än får för dig nu och

även om du gör små hyss ibland

så älskar jag dig så




Fin va?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Väldigt fin!

2010-02-02 @ 21:35:36
URL: http://plus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0