Inte roligt!

Tänkte bara säga att om det nu är någon som undrar varför sista delen av "You belong to me"
aldrig kommer upp på sidan, så kan jag ju meddela att den finns i mitt huvud, men att mitt
huvud och kropp med för den delen har varit upptagen av att kräkas ett tag nu.
Trevligt värre!  Nu har jag dock lyckats peta i mig den ofantliga mängden av 1/2 dl blåbärssoppa
och två godisbitar, så nu är jag nog fit for fight snart igen.
Jag hoppas jag kan få upp sista delen under helgen.

Frågan är bara...

Vad ska jag skriva om sen??? Förslag?
Gärna något läskigt tror jag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

skriv mer på becky-berättelsen. den är så himla bra!! :D

2010-02-19 @ 17:41:56
Postat av: Elin

gärna lite mer om becky:D

2010-02-19 @ 19:05:19
Postat av: Hanne.

skriv om bussen :D

2010-02-20 @ 22:10:36
URL: http://blackwhiteworld.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej och tack för förslagen. Bussen är en avslutad historia så där blir det inget mer skrivet. Becky är lite knepig. Det verkar bli långköraren här på sidan men det är inget jag bara kan sätta mig ner och skriva ihop något lite raskt. Det måste komma till mig.

Just nu skulle jag vilja ha något helt nytt att leka med!

2010-02-21 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0