Ett ord...

Majd får bidra med ännu en av hennes fantastiska dikter medan jag stannar hemma med sjukt barn och försöker skapa något. Inte så lätt dock nu när vi är utan tv! Hur roa en 2,5åring??







Ett ord
 lämnade tusen sår i mitt hjไrta
Ett ord
 mina tårar bildade en flod
Ett ord
 tusen tankar flyger runt i min hjärna
Ett ord
 jag aldrig kommer att glömma
Ett ord
 som fick mig att gråta
Ett ord
 det var allt du sa till mig
Ett ord
 hur kunde jag lita på dej?
Ett ord
 aldrig mer ville jag höra det
Ett ord
 varför kunde du inte se?
Ett ord
 i min själ jag hade ont
Ett ord
 jag alltid ska komma ihåg det
Ett ord
 det var slut
Ett ord
 o du var f๖rsvunnen
Ett ord
 aldrig mer ska jag vara bunden


Kommentarer
Postat av: jovana p

Det rörde sig i magen. Den var vacker!

2010-07-26 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0